Generalitati

Folosirea (vizitarea sau comanda produselor) acestui site implica acceptarea acestor termeni si conditii. Pentru folosirea in bune conditii a site-ului se recomanda citirea cu atentie a termenelor si conditiilor.

Societatea Sonotra team S.R.L. isi asuma dreptul de a face modificari ale acestor prevederi fara o notificare prealabila.Accesand aceasta pagina puteti citi intotdeauna cea mai recenta versiune a acesteia.


Definitii

Acest site este intretinut si administrat de Sonotra team S.R.L. (legal inregistrata), care va fi denumit in continuare "Societate".

Persoana fizica sau juridica care comanda si achizitioneaza produse prin intermediul site-ului www.gymservice.ro este denumit "Client".

Adresa Internet care este proprietatea Societatii (www.gymservice.ro) va fi denumita generic "site-ul gymservice.ro". 

Fotografiile digitale, textele, datele tehnice, preturile si celelalte informatii care se gasesc pe site-ul gymservice.ro vor fi denumite in continuare "continut".

 

Drepturi de autor

Intregul continut al site-ului gymservice.ro este proprietatea Societatii, si este aparat de legea pentru protectia drepturilor de autor (Legea nr.8/1996). Folosirea fara acordul Societatii a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste in conformitate cu legile in vigoare (administrativ, civil sau penal).

Astfel sunt interzise in mod expres: accesarea site-ului gymservice.ro de catre dispozitive sau programe automate, sau copierea manuala a continutului, precum si citirea, publicarea continutului de catre alte companii sau site-uri pentru a face comparatie sau analiza in vreun fel daca nu s-a primit acordul scris in prealabil.

Fotografiile si datele sunt folosite cu acordul furnizorului fie direct, fie prin reprezentantii sai din Romania.

 

Securitatea datelor personale si a informatiilor transmise

Va rugam sa cititi informatiile despre protectia datelor personale pe pagina de mai jos

 

Declinarea responsabilitatii

Preturile, disponibilitatea si descrierea produselor afisate pe site sunt informative iar fara confirmarea suplimentara informatiilor in mod scris din partea companiei, SONOTRA TEAM nu isi asuma responsabilitatea legala pentru eventualele greseli de editare, afisare si/sau listare. SONOTRA TEAM S.R.L. isi rezerva dreptul de a refuza comanda din considerente interne fara notificare prealabila. SONOTRA TEAM  S.R.L. isi rezerva dreptul de asi alege clientela cu respectarea Art.56 din Ordonanta 99/2000 cu modificari ulterioare, privind comercializarea produselor si serviciilor pe piata.

 

Frauda

Orice incercare de a accesa datele personale ale altui utilizator sau de a modifica continutul site-ului gymservice.ro, sau de a afecta performatele serverului pe care ruleaza site-ul gymservice.ro va fi considerata o tentativa de fraudare a site-ului si va pune in miscare cercetarea penala impotriva aceluia sau acelora care au incercat acest fapt, sau care exploateaza erori ale aplicatiei.

 

Newsletter – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv posta electronica (e-mail, SMS) asupra Bunurilor si Serviciilor si/sau a promotiilor desfasurate de Vanzator intr-o anumita perioada, fara niciun angajament din partea Vanzatorului cu referire la informatiile continute de acesta.

 

Livrare

1) Termenul de livrare Sonotra IT

Este termenul de livrare care decurge din momentul in care ati lansat comanda si pana in momentul in care coletul este predat curierului.

  • Produsele existente pe stoc pot fi livrate in decursul aceleasi zile sau in termen de maxim 2 zile lucratoare, timpul real fiind conditionat de intervalul orar in care ati lansat comanda, tipul platii pe care il alegeti sau de complexitatea comenzii. Mai multe informatii puteti solicita de la personalul de vanzari.
  • Pentru produsele care se aduc pe baza de comanda termenul mediu de livrare este de 2-3 zile lucratoare si este conditionat de disponibilitatea produselor la furnizori. In cazul produselor deosebite sau complexe, care necesita comanda speciala la producator, termenul se poate extinde la maxim 30 de zile lucratoare.


2) Termenul de livrare Curier

Este termenul de livrare care decurge din momentul in care coletul Dvs. este predat curierului si pana in momentul in care curierul il preda la adresa indicata.

  • Termenul de livrare Curier este conditionat de catre transportatorul ales de Dvs. si este de regula intre 24 si 72 de ore.
  • Este important de stiut ca termenul de livrare Curier nu poate fi garantat de compania noastra si nu ne putem face responsabili pentru nerespectarea lui.

 

 

Returnarea produselor

Baza legislativa

Ordonanta Guvernului Nr.130/2000 (r1) cu modificarile si completarile ulterioare dispune urmatoarele masuri:

" Consumator = orice persoana fizica sau grup de persoane constituite in asociatii, care, in executarea contractelor care intra sub incidenta prezentei ordonante, actioneaza in scopuri din afara activitatii sale comerciale, industriale sau de productie, artizanale ori liberale; "

" Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. "


Intrucat Ordonanta nu specifica in mod concret daca consumatorul are dreptul sau nu de a utiliza produsul in acest timp, compania noastra impune anumite reguli legate de acceptarea produselor la retur.

Consumatorii, persoane juridice NU beneficiaza de optiunea de returnare a produselor !!


Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate:

  • Licente software
  • Consumabile
  • Extensii de garantii
  • Produsele din categoria 'Servere' , 'Copiatoare', alte produse profesionale (intrebati la achizitie), etc.

Nu se pot returna produse aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:

  • Produsul a fost adus pe 'Comanda Speciala' (COMANDA SPECIALA este definita ca fiind lista de produse comandata de catre Beneficiar si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti. Furnizorul il va informa pe Beneficiar daca oricare dintre produsele comandate constituie Comanda Speciala.)
  • Produsul nu mai are ambalajul original complet in care a fost livrat
  • Etichetele de identificare sunt deteriorate sau lipsesc
  • Imprimante sau multifunctionale ale caror consumabile au fost desigilate
  • Licentele OEM activate (licente preinstalate pe notebook-uri sau sisteme desktop)
  • Echipamente de pe care s-au dezinstalat sistemele de operare sau alte programe cu care au fost livrate

 

Returnarea produselor in primele 10 zile de la cumparare

Puteti returna un produs in primele 10 zile lucratoare din momentul receptionarii lor in cazul in care respectati urmatoarele reguli:
  • Pastrati ambalajul produsului intact. Produsele sigilate in momentul cumpararii vor fi preluate ca produse 'BULK' ceea ce inseamna ca veti plati o penalizare intre 5%-30% din valoarea lor de achizitie in primele 10 zile lucratoare din momentul receptionarii lor. Produsele care au consumabile, se vor returna fara consumabil iar pretul consumabilelor se va scadea din suma returnata.
  • Nu desfaceti carcasa produsului. Ruperea sigiliului duce la pierderea garantiei.
  • Nu zgariati, nu loviti produsul.
  • Respectati intocmai conditiile de garantie si de utilizare altminteri ne rezervam dreptul sa nu acceptam returul.
  • Nu trimiteti produsul in sistem RAMBURS. Plata transportului spre firma noastra cade in sarcina Dvs., orice produs trimis in sistem RAMBURS va fi returnat fara notificare prealabila.
  • Returnarea banilor se va face numai prin banca cu Ordin de Plata emis pe numele cumparatorului. Asta inseamna ca vom avea nevoie de un Cont Bancar valid si un Cod Numeric Personal valid din partea Dvs. in momentul sosirii produsului in firma noastra. Termenul de returnare a sumelor este de 72 de ore din momentul primirii si verificarii produsului.
  • In aceste 10 zile de la cumparare nu sunteti obligat sa dezvaluiti motivul nemultumirii.

Returnarea produselor in primele 30 zile de la cumparare

Dupa terminarea celor 10 zile si pana la 30 de zile de la data receptionarii produsului veti avea dreptul sa returnati produsul dar numai sub urmatoarele conditii:
  • Pastrati ambalajul produsului intact. Produsele sigilate in momentul cumpararii vor fi preluate ca produse 'BULK' ceea ce inseamna ca veti plati o penalizare de minim 10%-40% din valoarea lor de achizitie. Produsele care au consumabile se vor returna fara acestea, iar pretul consumabilelor se va scadea din suma returnata.
  • Nu desfaceti carcasa produsului. Ruperea sigiliului duce la pierderea garantiei.
  • Nu zgariati, nu loviti produsul.
  • Respectati intocmai conditiile de garantie si de utilizare altminteri ne rezervam dreptul sa nu acceptam returul.
  • Nu trimiteti produsul in sistem RAMBURS. Plata transportului spre firma noastra cade in sarcina Dvs., orice produs trimis in sistem RAMBURS va fi returnat fara notificare prealabila.
  • La expirarea celor 10 zile de la data cumpararii nu veti mai putea cere returnarea banilor. Va trebui sa va alegeti un alt produs in locul celui returnat.
  • Conditiile de upgrade sunt stricte si de regula penalizarea platita nu poate fi mai mica de 5% din valoarea produsului.
  • Dupa 10 zile de la cumparare trebuie sa aveti un motiv foarte clar pentru care doriti sa renuntati la produsul comandat.

Returnarea produselor dupa 30 zile de la cumparare

Compania noastra NU ofera conditii de upgrade dupa 30 de zile calendaristice de la data cumpararii produsului.

 

Litigii

Orice litigiu aparut intre Clienti si Societate va fi rezolvata pe cale amiabila. In cazul in care nu s-a reusit stingerea conflictului pe cale amiabila, competenta revine instantelor de judecata romane.

Fiind de acord cu cele de mai sus, vizitatorul isi asuma in totalitate aceste riscuri.