Termeni si conditii

1. DEFINITII SI TERMENI
Gymservice.ro – este denumirea comerciala a SC MIKZOL SOLUTIONS SRL, persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in Cluj-Napoca, Aleea Vidraru nr. 8, numar de ordine in Registrul Comertului J12/2301/2018, cod unic de inregistrare fiscala 39421854

Date de contact:
SC MIKZOL SOLUTIONS SRL
Punct de lucru: Cluj-Napoca, Aleea Vidraru nr. 8
RO39421854
J12/2301/2018
Email: office@gymservice.ro
Telefon: 0753.791.883
Vanzator – societatea comerciala SC MIKZOL SOLUTIONS SRL
Cumparator – persoana fizica/juridica sau orice entitate care isi face un Cont in Site, efectueaza o Comanda in Site sau telefonic
Client – persoana fizica sau persoană juridica care are sau obtine acces la CONTINUT – prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre MIKZOL SOLUTIONS (telefonic, electronic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre MIKZOL SOLUTIONS si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui CONT
Utilizator – orice persoana fizica/juridica inregistrata pe Site, care prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii
Cont – sectiunea din site formata dintr-o adresa de email si o parola care permite Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul acestuia in site (comenzi, facturi proforme, adrese de livrare, etc)
Site – domeniul www.gymservice.ro si subdomeniile acestora Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri si/sau Servicii de pe site
Bunuri si servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator Cumparatorului ca urmare a comenzii
Contract – reprezinta contractul la distanta incheiat intre vanzator si cumparator care nu necesita prezenta fizica a niciuneia dintre parti. Acesta se considera incheiat in momentul confirmarii de catre Vanzator a comenzii prin confirmarea disponibilitatii produsului. Confirmarea va fi transmisa fie prin email, fie telefonic de unul dintre operatorii magazinului online.
Continut – Toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic. Continut oricarui email trimis Cumparatorului de catre Vanzator prin mijloace electronice sau orice alt mod de comunicare disponibil, fie direct, fie prin reprezentant. Date referitoare la Vanzator, detalii de contact sau de identificare juridica.
Newsletter – Mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv prin posta electronica (email, SMS) asupra Bunurilor si serviciilor si/sau a promotiilor desfasurate de Vanzator intr-o anumita perioada, fara niciun angajament din partea Vanzatorului cu referire la informatiile continute de acesta.
Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui Bun si/sau Serviciu de catre MIKZOL SOLUTIONS Cumparatorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Vanzator, indiferent de modalitatea de livrare.
Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in descrierea acestora.

2. DOCUMENTE CONTRACTUALE
2.1. Prin inregistrarea unei comenzi pe Site, Cumparatorul este de accord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.
2.2. Notificarea primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.
2.3. Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda. Daca modifica cantitatea de Bunuri si/sau Servicii din Comanda va anunta Cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata.
2.4. Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul primirii de catre Cumparator de la Vanzator, prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii.

2.5. Documentul si informatiile puse la dispozitie de catre Vanzator pe Site vor sta la baza Contractului, in completarea acestuia fiind certificatul de garantie emis de catre Vanzator sau un furnizor al acestuia pentru Bunurile achizitionate.

3. POLITICA DE VANZARE ONLINE
3.1 Accesul in vederea efectuarii unei Comenzii ii este permis oricarui Client/Cumparator.
Pentru motive justificate gymservice.ro isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Clientului/Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului/Cumparatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel Vanzatorul.
In oricare dintre aceste cazuri, Clientul/Cumparatorul se poate adresa Departamentului de Relatii cu Clientii al MIKZOL SOLUTIONS, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmentionate.
3.2 Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta sau prin adresele mentionate la sectiunea Contact din site. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru acestea.
3.3 In cazul unui volum de trafic neobisnuit de mare provenit din partea unei retele de internet, MIKZOL SOLUTIONS isi rezerva dreptul de a cere Clientilor/Cumparatorilor introducerea manuala a codurilor de validare de tip captcha, in vederea protejarii informatiei din cadrul Site-ului.
3.4 MIKZOL SOLUTIONS poate publica pe site informatii despre bunuri si/sau servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de oricare alt tert cu care vanzatorul are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.
3.5 Toate tarifele aferente Bunurilor si/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON) si includ TVA.
3.6 In conditiile prevazute de lege, pretul Bunurilor electronice afisat pe Site include Taxa de timbru verde. In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita detalii cu privire la suma exacta adaugata la pretul Bunului, acesta va contacta Departamentul de Relatii cu Clientii al MIKZOL SOLUTIONS.
3.7 In cazul platilor online Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la: comisioane de plata cu cardul sau comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care sunt percepute de banca emitenta a cardului. Responsabilitatea pentru acesta actiune o poarta numai Cumparatorul.
3.8 Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor si/sau Serviciilor disponibile pe site (imagini statice/dinamice/prezentari multimedia, descrieri de produs, specificatii, etc) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
3.9 Dupa achizitionarea unui Bun sau Serviciu, clientului i se poate cere prin email inscrierea unui review legat de bunul/serviciul achizitionat. Solicitarea va fi transmisa catre adresa de email inscrisa de Cumparator in Cont. In acest fel, Cumparatorul poate contribui la informarea altor posibili  tilizatori/ clienti/cumparatori de pe site. Vanzatorul nu este responsabil de informatiile cuprinse in review-uri.

4. CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA
Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru Servicii ce tin de onorarea Comenzii, cu informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul expres al acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale, indiferent de tertul care furnizeaza serviciul.

5. DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA
5.1 Continutul, astfel cum este definit in preambul, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice/dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva a MIKZOL SOLUTIONS si a furnizorilor sai, fiindu-le rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare/publicare)
5.2 Clientului/Cumparatorului nu ii este permisa copierea /distribuirea /publicarea/ transferul catre terte parti, modificarea si/sau alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includeerea oricarui continut in orice alt context decat cel original intentionat de MIKZOL SOLUTIONS, includerea oricarui continut in afara site-ului, indepartarea nsemnelor care semnifica dreptul de autor al Gymservice asupra Continutului, precum si participarea la transferul/vanzarea/distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea, afisarea Continutului, decat cu acordul scris expres al MIKZOL SOLUTIONS.
5.3 Orice continut la care Clientul/Cumparatorul are si/sau obtine acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta Documentului, in cazul in care Continutul nu este insotit de un acord de utilizarea specific si valid incheiat intre MIKZOL SOLUTIONS si acesta, si fara nicio garantie implicit sau expres formulata din partea MIKZOL SOLUTIONS cu referire la acest Continut.
5.4 Clientul/Cumparatorul poate copia, tranfera si/sau utiliza Continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederile Termenilor si Conditiilor.
5.5 In cazul in care MIKZOL SOLUTIONS oferta Clientului/Cumparatorului dreptul de a utiliza sub forma descrisa intr-un acord de utilizare distinct, un anumit continut, la care Clientul/Cumparatorul are sau obtine acces in urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor continuturi definite in acord, numai pe perioada existentei acestuia sau acestor continuturi pe site sau a perioadei definite in acord, confirm conditiilor definite, in cazul in care acestea exista si nu reprezinta un angajament contractual din partea Gymservice pentru respectivul Clien/Cumparator sau oricare alt tert care are/obtine acces la acest continut transferta, prin orice mijloc si care ar putea fi sau este prejudicicat in orice alt mod de pe urma acestui continut, in timpul sau dupa expirarea acordului de utilizare.
5.6 Niciun Continut transmis catre Client sau Cumparator, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit din acesta prin accesare, vizitare si/sau vizalizare nu contituie o obligatie contractuala din partea MIKZOL SOLUTIONS si/sau al angajatului/prepusului MIKZOL SOLUTIONS care a mijlocit tranferul de Continut, in cazul in care acesta exista, fata de respectivul Continut.
5.7 Este interzisă orice utilizare a Conținutului in alte scopuri decat cele permise expres prin prezentul Document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.

6. COMANDA
6.1 Clientul/Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor si/sau serviciilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una din modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun si/sau Serviciu este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru acesta. Adaugarea unui Bun/Serviciu in cosul de cumparaturi, in lipsa dinalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului/ Serviciului.
6.2 Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca toate datele furnizare de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzi.
6.3 Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil/agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.
6.4 Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
6.4.1 Neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzaciei, in cazul platii online;
6.4.2 Invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de MIKZOL SOLUTIONS, in cazul platii online;
6.4.3 Datele furnizate de catre Client/Cumparator pe site sunt incomplete si/sau incorecte;
6.4.4 Produsul comandat nu exista in stoc fizic si nu poate fi adus spre livrare in timp util.
6.4.5 Activitatea Clientului poate produce daune site-ului www.gymservice.ro sau partenerilor săi
6.4.6 Livrări consecutive eșuate
6.4.7 În cazul în care clientul nu garanteză că mpdul de plată este valid și că nu este obținut printr-o metodă frauduloasă sau există suspiciuni cu privier la modalitatea de plată.
6.4.8 Exista o eroare in sistem in care preturile afisate pe website nu sunt valabile la data comenzii.
6.5 In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. In cazul in care comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din contract. Suma va fi returnata dupa receptionarea retur a produselor de catre Vanzator.
6.6 Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi Bunurile (se va lua data cea mai recenta).
6.7 In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in termen de maxim 14 (paisprezece) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.

7. CONFIDENTIALITATE
7.1 Informatiile de orice natura furnizare de catre Cumparator/Client Vanzatorului vor ramane in proprietatea vanzatorului.
7.2 Nicio declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator/Client cu privire la Comanda/Contract fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.
7.3 Prin transmiterea de informatii sau materiale prin intermediul acestui site, oferiti Vanzatorului acces nerestrictionat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afisa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informatii. Sunteti, de asemenea, de acord ca Vanzatorul sa poata utiliza liber, in interes propriu aceste idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ati transmis prin intermediul Site-ului.
7.4 Prin inscrierea in baza de date MIKZOL SOLUTIONS, Clientul/Cumparatorul isi oferta consimtamantul expres, in limitele legislatiei in vigoare, de a fi contactat de catre terti, parteneri MIKZOL SOLUTIONS, furnizori de servicii de marketing, agentii de stat, guvernamentale sau asociatii din domeniul asigurarilor, atunci cand legislatia specifica prevede acest lucru, alte companii cu care Gymservice poate dezvolta programe comune de ofertare pe piata Bunurilor si/sau Serviciilor, etc.

8. PUBLICITATE
8.1 Newsletterele Gymservice sunt transmise prin intermediul partnerilor specializati si agreati de Gymservice. Astfel, sunt asigurate confidentialitatea si securitatea informatiilor.
8.2 In momentul in care, Clientul isi creeaza un Cont pe Site, are posibilitatea sa isi exprime acordul cu privire la primirea de Newslettere. Optiunea cu privire la acordul emis de catre Client poate fi modificata in orice moment, prin contactarea Gymservice in acest sens, sau folosirea link-ului Dezabonare din corpul Newsletterului.
8.3 Renuntarea la primirea Newsletterului de catre Client sau Cumparator se face in orice moment folosinf link-ul dedicat de dezabonare din cadrul oricarui Newsletter sau printr-un email scris pe office@gymservice.ro
8.4 Renuntarea la primirea Newslettere-lor nu implica renuntarea la acceptul dat pentru prezentul Document.

9. FACTURARE – PLATA
9.1. Preturile Bunurilor si Serviciilor afisate in cadrul site-ului www.gymservice.ro includ T.V.A. conform legislatiei in vigoare.
9.2. Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.
9.3. Vanzatorul va transmite Cumparatorului factura aferenta Comenzii ce contine Bunuri si/sau Servicii vandute de Gymservice.
9.4. Pentru o corecta comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau si de a accesa informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont.
9.5. Prin trimiterea Comenzii, Cumparatorul isi exprima acordul sa primeasca facturile in format electronic prin intermediul postei electronice, la adresa de e-mail mentionata in Contul sau în momentul ridicarii produselor comandate.
9.6. In cazul in care aceste informatii sunt indisponibile mai mult de 72 (saptezecisidoua) de ore, te rugam sa ne sesizezi acest aspect pe adresa de mail: office@gymservice.ro.
9.7. Modalitati de plata:
Plata in sistem Ramburs – se plateste cand ajung produsele
Plata online cu cardul – plata se efectueaza online cu cardul odata cu plasarea comenzii
Plata numerar – sau carte de credit/debit la ridicarea mărfii din magazinele noastre
Plata prin virament bancar in contul nostru (clienti persoane juridice sau clienti persoane fizice).

10. Livrarea produselor
La gymservice.ro, totul este în avantajul tău! Acum ai transport și retur gratuit la toate produsele comandate!

Pentru situațiile în care compania de curierat, majorează tariful de livrare, ne rezervăm dreptul, la rândul nostru, să modificăm costul transportului și pentru retur. Majorarea de preț întra în vigoare și se aplică tuturor livrărilor expediate după comunicarea majorării tarifului de către compania de curierat. Prin „compania de curierat” se înțelege a fi orice companie de curierat prin care colaborăm sau cutiile cu ridicare personală. Prin „Comunicare” se referă la anunțul scris al companiei de curierat via email sau telefon.

Livrarea pe teritoriul României:
între orele 8.00 – 18.00 Luni – Vineri
între orele 8.00 – 16.00 Sâmbătă
*în funcție de curierul zonal, programul poate varia

Cost transport pentru primul schimb : Gratuit (în cazul în care mărimea nu e bună și în limita stocului disponibil în momentul solicitării.)
Cost transport pentru primul schimb dacă clientul dorește alt model sau altă culoare : 18 Lei
Cost transport pentru al doi-lea schimb : 18 Lei
Cost retur: 14.99 Lei , care se rețin din suma returnată.

În cazul comenzilor care includ două sau mai multe produse și solicită păstrarea unuia dintre acestea, costurile asociate transportului de retur și transportului inițial, pentru care s-a beneficiat de gratuitate, vor fi deduse din suma totală returnată.

Livrare în afara României (UE):
Poate aduce costuri suplimentare de transport și ne rezervăm dreptul ca toate comenzile care se vor livra în afara țării să fie achitate cu cardul, altfel ne rezervăm dreptul de a trimite sau nu coletul.

Livrarea se va face în maxim 2 zile lucrătoare oriunde în țară, de la plasarea și confirmarea cu succes a comenzii, la adresa specificată.

Daca plasezi comanda până în ora 15:00, aceasta va fi procesată și predată curierului în aceeași zi. Dacă este plasată după ora 15:00, comanda este procesată și trimisă în următoarea zi lucrătoare.

Imediat după finalizarea comenzii, veți primi un email de confirmare în care veți regăsi toate datele coletului dumneavoastră.

Pentru comenzile efectuate începand cu Vineri, ora 15.00, până Duminică, procesarea va începe în următoarea zi lucrătoare, iar livrarea se va face într-un termen de 1-2 zile lucrătoare de la data primirii email-ului de confirmare.

Informații despre timpul de realizare a comenzii sunt furnizate pentru fiecare produs în parte. Pregătim și livrăm comenzile de obicei în 1-2 zile lucrătoare. Statusul comenzii poate fi verificat în contul clientului sau prin opțiunea ‘Localizare colet” (tracking – GLS, Fancourier, Sameday sau alt curier). În situații excepționale perioada de livrare se poate prelungi. În astfel de situații vă vom contacta telefonic sau pe e-mail.

Atenţie! Timpul de onorare și livrare a comenzii nu include Sâmbăta, Duminica și sărbătorile legale.

Excepții:
Pentru Perioadele promoționale (Black Friday, Crăciun, Anul Nou, Paște, etc.), termenul de livrare al comenzilor plasate în intervalul desfășurării campaniei, poate fi diferit de cel afișat pe site-ul gymservice.ro și se va face într-un interval de până la 5 zile lucrătoare de la acceptarea și confirmarea comenzii de către operatorii noștri.

Ne rezervăm dreptul de a nu mai onora și expedia comenzi persoanelor care nu și-au îndeplinit obligațiile contractuale, pecuniare sau de altă natura fată de gymservice.ro

De asemenea, ne rezervăm dreptul de a anula comenzile cu date de contact incomplete/incorecte în lipsă unui răspuns din partea Cumpărătorului.

Ne rezervăm dreptul de a nu mai expedia comenzi persoanelor pe contul cărora se înregistrează cel mult două comenzi a căror livrare nu a putut fi efectuată cu succes în decurs de o lună.

După o încercare de livrare nereușită din culpa clientului, efectuată de către firmele de curierat partenere, comanda dvs. va fi considerată anulată, iar acest contract reziliat.

Disponibilitatea produselor:
Produsele prezentate în magazinul online sunt în general disponibile. În situațiile rare în care un produs este comandat de mai mulți clienți, Vânzătorul nu poate expedia produse daca acestea nu mai sunt disponibile. În acest caz, Clientul va fi notificat că produsul pe care l-a comandat a fost eliminat din comandă/factură, prin apel telefonic cu privire expedierea comenzii. Livrarea se va face în limita stocurilor disponibile iar clientul va plăti doar pentru produsele livrate.

Măsurile indisponibile sunt marcate cu o culoare diferită de cele disponibile, în pagina de produs. În Coșul de cumpărături nu se poate adauga un produs într-o măsură indisponibilă.

Din cauza unei erori tehnice la comanda ta, este posibil să vezi un status neactualizat. Pentru a verifica dacă comanda ta este pe drum, verifică-ți căsuța de e-mail pentru a vedea dacă ai primit un mesaj de la curier cu privire la expedierea coletului.

11. Politica de retur/anulare
1. Schimb de mărime/model/culoare:
Poți alege să schimbi marimea produsului comandat sau să-ți oferim alt produs în schimb.
Aveți posiblitatea să returnați acel produs în termen de maxim 14 zile calendaristice de la momentul livrării către dvs. (de către curier) a comenzii respective.

Primul lucru pe care trebuie să-l faceți, este cel de a genera o cerere de Retur/Schimb din această pagină, click aici >> Formular retur. https://gymservice.ro/formular-retur/

Aveți nevoie de numărul comenzii, nr. de telefon și email-ul folosit în plasarea acelei comenzi. Aceste informații le puteți regăsi pe Email-ul folosit la plasarea acelei comenzi.

Observație: NU facem schimb de colete.

Dacă mărimea nu ți se potrivește, sunteți rugați să sunați la numărul de telefon: 0753.791.883 de Luni până Vineri în intervalul orar 10:30 – 16:00 (cu excepția zilelor nelucrătoare).
– În cazul unui schimb, daca este vorba de nepotrivirea mărimii, POȚI SCHIMBA PRODUSUL DOAR O SINGURĂ DATĂ GRATUIT, în rest pentru toate celelalte cazuri, schimbare culorii sau schimbarea modelului, taxa de curierat este suportat de Dvs. (18 Ron)
– Pentru schimb, noi trimitem curierul la Dvs acasă, iar când primiți coletul nou îl predați pe cel vechi la schimb în starea în care l-ați primit;

Pașii de urmat pentru schimbarea/returnarea unui produs:

PASUL 1: Completează formularul de retur de la acest link: www.gymservice.ro/formular-retur
Cu numărul comenzii plasate anterior, codul și denumirea produsului pe care dorești să îl înlocuiești și motivul returului/schimbului:

PASUL 2: Așteaptă confirmarea returului din partea echipei gymservice și contactarea din partea magazinului pe email/telefon/WhatsApp

PASUL 3: Ambalează produsul conform termenilor și condițiilor de mai sus. În cazul pantofilor, aceștia trebuie returnați în cutia originală a pantofului cu care au fost ambalați, dupa care împachetază într-o coală, folie de plastic sau pungă produsul pe care dorești să îl returnezi/schimbi, pentru a nu deteriora cutia în urma transportului.

PASUL 4: Noi vom trimite firma de curierat cu produsul la schimb/ridicarea de retur. Trimite coletul fără ramburs, însoțit de factură la adresa: Cluj-Napoca, Aleea Vidraru nr. 8, MIKZOL SOLUTIONS, telefon: 0753.791.883

Curierul se va prezenta la adresa ta cu noul colet conținând mărimea sau modelul ales, iar tu îi vei preda coletul (ambalat corespunzător) ce va conține produsul cu mărimea/modelul nepotrivit. Vei achita și diferenta de preț și/sau taxa de transport dacă este cazul.

Important!!!
Dacă prețul produsului pe care îl doresti în schimb este mai mare, vei plăti diferența de bani ramburs, când va ajunge curierul cu produsul la schimb.

Dacă prețul produsului este mai mic, atunci îți virăm diferența într-un cont bancar. Te rugăm când plasezi comanda cu produsul la schimb, în rubrica de observatii să notezi datele bancare (numele titularului de cont și contul IBAN).
Ai la dispoziție 14 zile din momentul primirii coletului în care poți să schimbi produsul.

Produsul trebuie returnat în aceeași stare în care a fost livrat (rugăm ca, pe cât posibil, să trimiteți produsul în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte, deoarece și ambalajul conține elemente de autenticitate ale produsului și producătorului, conferind clientului garanția că produsul este original).

Important!
– Cupoanele de reducere nu se aplică comenzilor de schimb.
– Schimbarea produsului primit este gratuită o singură dată.

2. Vreau banii înapoi:

Produsele pe care dorești să le returnezi nu trebuie să prezinte urme de purtare.

Produsul trebuie returnat în ambalajul original și împachetat într-o coală, folie de plastic sau pungă fără a deteriora cutia prin lipirea directa a awb-ului.

O să trimitem noi curierul pentru ridicarea coletului.
Poți alege o alta firmă de curierat suportând costul transportului (achitând taxa de expediere colet)
Te rugăm, să NU returnezi coletele prin Poșta Română.
Va trebui să expediezi coletul către adresa Cluj-Napoca, Aleea Vidraru nr. 8, destinatar MIKZOL SOLUTIONS SRL.

Banii sunt restituiți în contul bancar (IBAN) în maxim 14 zile lucrătoare, de la primirea coletului în sediu .

Produsul trebuie returnat în aceeași stare în care a fost livrat (rugăm ca, pe cât posibil, să trimiteți produsul în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte, deoarece și ambalajul conține elemente de autenticitate ale produsului și producătorului, conferind clientului garanția că produsul este original).

Acceptăm returul dacă măsura comandată nu vi se potrivește sau nu vă convine produsul doar prin comunicare în prealabil către noi prin intermediul formularului de retur de pe site, se găsește în josul paginii în secțiunea Plata și Livrare.

3. Costuri de returnare/schimb:
În cazul unui schimb, dacă este vorba de nepotrivirea mărimii, POȚI SCHIMBA DOAR O SINGURĂ DATĂ GRATUIT, în rest pentru toate celelalte cazuri, schimbare culorii sau schimbarea modelului, taxa de curierat este suportat de Dvs. (18 ron în România).

Cost transport pentru primul schimb : Gratuit (în cazul în care mărimea nu e bună și în limita stocului disponibil în momentul solicitării.)
Cost transport pentru primul schimb dacă clientul dorește alt model sau altă culoare : 18 Lei
Cost transport pentru al doi-lea schimb : 18 Lei
Cost retur: 14.99 Lei , care se rețin din suma returnată.

Nu vom suporta taxele de transport, în cazul în care dorești să schimbi produsul cu alt model/culoare, pe motiv că te-ai răzgândit în privința modelului ales sau dorești returnarea produsului și restituirea banilor.

Nu ne asumăm responsablitatea în cazul în care gențile au fost supra umplute sau forțate, acest lucru ducând la deteriorarea acestora.

Produsele returnate trebuie să conțină eticheta și cadoul, Voucher-ul (dupa caz) cu care au venit . În cazul în care clientul păstrează cadoul, ne rezervăm dreptul de a reține contravaloarea sa din valoarea comenzii. Prețul cadoului se calculează la prețul afișat pe site în ziua plasării comenzii.

În cazul în care clientul a achitat comanda cu cardul dar nu a ridicat coletul, i se va restitui doar suma pe produse, mai puțin taxele de transport.

Nu se pot restitui banii prin curier sau Poșta Română.

Important: Gymservice nu acceptă primirea coletelor trimise cu ramburs.

Motive pentru refuzarea coletelor returnate:
* ambalajul deteriorat;
* ambalarea necorespunzătoare a produsului;
* urme de purtare/ produse deteriorate;
* trimiterea coletelor cu ramburs (taxe de transport sau valoarea produsului primit).
* zgomotul produs de încălțăminte prin contact cu solul, nu face obiectul returnării sau garanției acelui produs;
* mirosul produselor nu face obiectul returnării sau garanției acelui produs și este datorat procesului de fabricare a produsului respectiv.

Important:
Un formular de retur este aferent unei comenzi. Dacă vrei să returnezi produse din comenzi diferite, va trebui să realizezi câte o cerere de retur pentru fiecare comandă plasată.

! Menționăm că dimensiunile produselor pot să difere cu +/- 1cm-2cm. Reclamațiile pe această temă nu vor fi luate în considerare.

! Menționăm că luminozitatea și nuanțele pot să difere în funcție de setările monitorului. Reclamațiile de genul ” Produsul nu e ca în poze ” nu vor fi luate în considerare.

ATENȚIE!
DEFECTELE PRODUSELOR VOR FI LUATE ÎN CONSIDERARE DOAR DACĂ ACESTEA VOR FI ANUNȚATE ÎN SCRIS ȘI CU POZE LA ADRESA DE EMAIL office@gymservice.ro SAU PE NUMĂRUL DE WHATSAPP 0753.791.883 ÎN PRIMELE 24H DE LA DATA RECEPȚIONĂRII ACESTORA DE LA CURIER.

În cazul în care produsul se deteriorează în timpul livrării, clientul se obligă să anunțe telefonic sau pe e-mail, echipa Gymservice în ziua livrării coletului.

Condiții ca returul sa fie acceptat:

– Dacă au trecut mai puțin de 14 zile calendaristice de la livrarea comenzii;
– Produsul nu a fost purtat/deteriorat sau modificat în niciun fel;
– Dacă ați generat o cerere de retur prin completarea formularului de retur din pagina Generare retur (https://gymservice.ro/formular-retur/), în mai puțin de 14 zile calendaristice de la livrarea comenzii sau să ne informați prin e-mail pe office@gymservice.ro de intenția de a face retur
– PFA-urile și persoanele juridice nu beneficiază de dreptul de retur în 14 zile calendaristice, cum este specificat și în Ordonanța 34/2014.
– Zgomotul produs de încălțăminte prin contact cu solul, nu face obiectul returnării sau garanției acelui produs;
– Mirosul produselor nu face obiectul returnării sau garanției acelui produs și este datorat procesului de fabricare a produsului respectiv.

După ce vom recepționa coletul primit retur ,vă vom restitui valoarea produsului sau a produselor prin Transfer Bancar nu mai târziu de 14 zile calendaristice.
Gymservice.ro nu poate fi responsabil pentru prejudicii cauzate de întârzieri în livrarea comenzilor din cauza unor factori externi: condiții meteo deosebite, accidente rutiere, greve, calamități, manifestări de stradă sau alte situații speciale ce ar putea împiedica curierul rapid să livreze la timp, fapt pentru care gymservice.ro nu va plăti despăgubiri pentru prejudiciile create de nelivrarea la timp a produselor.

Verificarea produselor returnate:
Toate produsele returnate sunt analizate individual, verificate manual, în detaliu, de către specialiștii nostri, iar procesul de verificare se realizeaza în fața camerelor de supraveghere pentru a exista o transparență maximă în analiza cererii tale de returnare. În cazul în care produsele sunt neconforme (produse purtate, alte produse în cutii) ne rezervăm dreptul de a refuza plata banilor.

În cazurile în care produsele returnate prezintă deteriorări sau sunt incomplete, prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, lipsă cutie, factură lipsa, ne rezervam dreptul de a opri o suma din valoarea produsului (valoare cu TVA), suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.

ATENȚIE!

Produsele purtate (fără defect din fabrică) nu sunt rambursabile!
Orice produs achizitionat are garanție 30 de zile de la ridicarea coletului.
Pe durata garanției, în caz că produsul se defectează, acesta se poate doar schimba, nu și returna.
Pentru produsele care se defectează în acest termen de 30 zile, consumatorul trebuie să suporte taxa de curierat pt schimbarea produsului defect, taxa 25 lei!

ATENȚIE!

În cazul în care nu veți ridica comanda expediată, ne rezervăm dreptul de a nu mai expedia colete către dumneavoastră și nu veți mai putea plasa noi comenzi pe site-ul gymservice.ro.

Ne rezervăm dreptul de a nu mai onora și expedia comenzi persoanelor care nu și-au îndeplinit obligațiile contractuale, pecuniare sau de altă natură.
Ne rezervăm dreptul de a nu mai expedia comenzi persoanelor pe contul cărora s-a înregistrat o comandă a cărei livrare nu a putut fi efectuată cu succes.
În cazurile în care produsele returnate prezintă deteriorări sau sunt incomplete, prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, lipsă cutie, ne rezervăm dreptul de a opri o suma din valoarea produsului (valoare cu TVA), sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.

VĂ RUGĂM SĂ NU LIPIȚI SCOTCH SAU ALTE MATERIALE LIPICIOASE DIRECT PE CUTIILE PRODUSELOR, VĂ RUGĂM SA LE ÎMPACHETAȚI ÎNTR-O FOLIE ȘI ABIA DUPĂ SĂ LIPIȚI SCOTCH PESTE FOLIE. VĂ MULȚUMIM

12. Termenul de Valabilitate
Produsele ce sunt comercializate prin acest site au, fiecare, termenul de valabilitate oferite de producator. Nu se poate invoca garantia in conditiile utilizarii improprii sau incorecte a produsului. In maxim 48 de ore de la livrarea produsului, in cazul depistarii unor probleme, clientul poate solicita companiei noastre returnarea produsului/produselor, numai in ambalajul original si impreuna cu originalele documentelor tranzactiei respective. In acest caz, acestuia i se poate inlocui respectivul obiect cu unul identic sau – daca acest lucru nu este posibil – poate primi inapoi suma
platita pentru acel obiect.

13. Forță majoră
Niciuna dintre parțile contractuale nu poate fi trasă la raspundere pentru neexecutarea (total/parțial) sau executarea cu întarziere a obligațiilor sale, dacă acestea au fost cauzate de forță majoră. Parțile iși vor aduce la cunoștița de îndată cazul de forța majoră și vor lua toate măsurile necesare în vederea limitării consecințelor evenimentului.

Dacă în termen de 15 zile evenimentul de forța majoră nu încetează, părțile au dreptul de a denunța unilateral contractul fără pretinderea de daune-interese. Forța majoră va fi probată conform legii.

14. Soluționarea conflictelor
Contractul va fi guvernat și interpretat în conformitate cu legea româna. Orice conflict apărut între gymservice.ro și Clienți va fi rezolvat pe cale amiabilă. În cazul în care acest lucru nu este posibil, prima cale de soluționare este medierea, în condițiile legii, iar dacă aceasta eșuează se apelează la instanțele românești competente de la domiciliul Clientului.

GymService
Logo
slot gacor https://anthropology.unkhair.ac.id/ https://stei.ac.id/ toto slot https://fbik.unissula.ac.id/ slot demo slot mahjong https://www.kimiafarmabali.com/ slot gacor